Bent u niet tevreden?

Heeft de gemeente een besluit genomen en bent u het daar niet mee eens?

Neem dan eerst telefonisch contact op met uw consulent. Die neemt het besluit met u door. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen. Doe dit binnen zes weken na de verzenddatum van de besluitbrief.
Lees meer over bezwaar indienen

Hebt u zorg of een hulpmiddel maar bent niet tevreden?

Neem dan eerst contact op met uw zorgaanbieder of leverancier. Bespreek waarom u niet tevreden bent zodat u samen op zoek kunt naar een oplossing. In veel gevallen lukt dat. Komt u er niet uit met de zorgaanbieder of leverancier? Bel dan met uw consulent van de afdeling Zorg via het centrale nummer 14 0412. Wij helpen u verder.

Hebt u hulp nodig bij bezwaar indienen?

Heeft de gemeente een besluit genomen en bent u het daar niet mee eens? Dan hebt u het recht om in bezwaar te gaan. Hebt u hier hulp bij nodig? Dat kan.
Lees meer over hulp bij bezwaar indienen

Raadgever Sociaal Domein (ombudsfunctionaris)

Hebt u een klacht over zorg en welzijn of werk en inkomen? Wordt u van het kastje naar de muur gestuurd? Raadgever Sociaal Domein (ook wel ombudsfunctionaris genaamd) Frank Pubben helpt burgers met vragen en klachten. Hij is onafhankelijk en kan gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen binnen de gemeente. U kunt dhr. Pubben bereiken door te bellen met gemeente Oss, telefoon 14 0412. U kunt ook contact opnemen via het contactformulier Raadgever Sociaal Domein

Laatste wijziging: 24-05-2017