Informatieavond Hertogensingel

Laatst gewijzigd op: 29-04-2024

De gemeente heeft de Koersnota Mobiliteit vastgesteld. Nu willen we de Hertogensingel in Oss gaan herinrichten.

Woensdag 22 mei

19.30 uur

Raadzaal van het gemeentehuis in Oss (Raadhuislaan 2).

Inhoud

Op deze avond vertellen wij u dit beleid en geven we aan wat de gevolgen zijn voor de herinrichting van de Hertogensingel. We gaan ook maatregelen treffen voor het klimaat. We voeren een onderzoek uit naar de parkeerdruk in dit gebied en we vertellen u op deze avond de resultaten.
Maar vooral horen wij graag van u welke problemen u ervaart en welke kansen u ziet voor deze straat.

Ontwerp

Met onze uitgangspunten en uw opmerkingen en informatie gaan we een ontwerp maken voor de Hertogensingel. Dit ontwerp bespreken we met u en hier kunt u weer op reageren. Het kan zijn dat we niet alle wensen en ideeën in het ontwerp meenemen en we geven aan wat hiervan de reden is. Uiteindelijk maken we een definitief ontwerp dat we ook gaan uitvoeren. Op de volgende informatieavond vertellen wij u uitgebreider over de procedure voor het ontwerp en de planning.