Flexwoningen Nieuwe Hescheweg

Een van de plekken waar de gemeente Oss samen met BrabantWonen tijdelijk flexwoningen wil plaatsen, is het veld aan de Nieuwe Hescheweg, ter hoogte van de Meidoornlaan en de Hazenakkervijver.

Meer informatie staat op de website van Brabant Wonen.

Waarom op deze plek?

Het veld ten oosten van de Nieuwe Hescheweg is beschikbaar. Het is bovendien van de gemeente en voldoende groot om 45 tot 55 flexwoningen te plaatsen. Uit een eerste globaal onderzoek blijkt dat de flexwoningen op een goede manier ingepast kunnen worden, rekening houdend met de bomen die er staan. De komende tijd voeren we daarvoor verder onderzoek uit. Daarbij kijken we onder meer naar verkeersveiligheid en natuur.

Stedenbouwkundig plan

Schets terrein met flexwoningen Nieuwe Hescheweg

Bekijk het volledige stedenbouwkundig plan op flexwoningen Nieuwe Hescheweg op www.brabantwonen.nl

Vragen?