Nieuwe e-mail service Berichten over uw Buurt

Laatst gewijzigd op: 22-04-2024

Veel besluiten van de overheid hebben invloed op uw stad, dorp of buurt. De overheid maakt deze besluiten bekend. Als uw buren willen verbouwen bijvoorbeeld, dan moet de gemeente daar een besluit over nemen. De gemeente maakt besluiten bekend via de gemeentelijk website en op de gemeentepagina Oss Actueel in het weekblad Regio Oss.

Inwoners ontvangen een e-mail

In de week van 22 april 2024 start voor de gemeente Oss de nieuwe e-mailservice Berichten over uw Buurt. Alle inwoners van 25 jaar en ouder en waarvan het e-mailadres bekend is bij MijnOverheid, krijgt een welkomstmail. Hierin staat alle informatie die u nodig heeft. U stelt zelf in hoe vaak u de e-mail wil ontvangen en hoe groot het gebied is waar de bekendmakingen over gaan.

Geen e-mail ontvangen?

Heeft u na 1 mei 2024 nog geen e-mail ontvangen en u wilt wel berichten over uw Buurt ontvangen? Ga naar de website van de overheid.nl. Onderaan de pagina kunt u zich aanmelden voor deze service.